Search
Close this search box.

Actualitat

La teva empresa ha perdut arxius i documents importants? Has pensat en les còpies de seguretat al núvol com a alternativa segura i fiable?

Segur que en alguna ocasió nosaltres o en una empresa hem perdut informació i arxius importants. Quan això passa, la pèrdua és doble i fins i tot triple, doncs es pot produir una pèrdua sentimental, una pèrdua de temps, per les hores invertides en l’elaboració de la documentació que s’ha extraviat, i la més important, una pèrdua econòmica en el cas de les empreses. La pèrdua, segons quin sigui el tipus d’informació, pot suposar pèrdua de milers d’euros per a una empresa, i el que és pitjor, el no poder recuperar la informació extraviada de cap manera. Arribats a aquest punt, no seria ideal tenir la possibilitat de conservar els nostres fitxers de forma segura i permanent?

Malgrat els riscos que suposa no emmagatzemar utilitzant les còpies de seguretat els fitxers d’una empresa com  la facturació, bases de dades, còpies de seguretat de la web, control d’estocs,… segueixen havent-hi moltes empreses que no disposen de cap sistema de seguretat adequat, fins i tot n’hi ha que no tenen cap sistema de còpies de seguretat implementat.

Les raons per les quals es produeix la pèrdua d’arxius i fitxers de dades en una empresa poden ser múltiples. Eliminació fortuïta, un atac d’un hacker, el robatori, incendi o sinistre a l’empresa, que es danyi el sistema d’emmagatzematge, ja sigui a nivell software o a nivell de hardware, l’entrada d’un Spyware, etc. Fins i tot, la pèrdua de dades pot ser provocada pel Ransomware, un malware maliciós que encripta les dades i només poden recuperar-se si es paga un rescat i desencripten les dades.

És evident que les còpies de seguretat són fonamentals. En primer lloc per un tema d’assegurar i donar continuïtat al negoci davant qualsevol imprevist que pugui succeir, i en segon lloc per l’obligatorietat de la normativa de Política de Privadesa en empreses, que emmagatzemen dades de caràcter personal d’alt nivell, d’emmagatzemar una còpia de seguretat situada fora de l’empresa.

Una de les millors solucions per protegir les dades d’una empresa amb sistemes de seguretat xifrats és l’emmagatzematge alnúvol. Aquest tipus de servidors compten amb una major capacitat de protecció i de resposta i són, ara per ara, una molt bona alternativa que garanteixen tenir les dades salvaguardades, protegides i alhora disponibles a tot moment davant qualsevol problema que pugui succeir.

Algunes de les principals avantatges de treballar amb sistemes d’emmagatzematge al núvol són:

  • Reducció de costos. El cost econòmic d’aquests sistemes no solen ser cars, i eviten molts mals de cap i alarmants pèrdues d’informació que poden tenir un desenllaç fatal per a l’empresa. Permet emmagatzemar grans volums de dades a preus molt competitius.
     
  • Facilitat d’accés. El fet de tenir tota la informació emmagatzemada al núvol permet accedir a ella des de qualsevol lloc i en qualsevol moment, sempre que es tingui connexió a Internet. De manera que, si un ordinador de sobretaula o el disc dur d’aquest es malmet, no afecta a l’accés a les dades i permet seguir treballant des d’un altre ordinador.
     
  • Multi-plataforma. Poder accedir als documents, arxius i dades que estiguin emmagatzemats al núvol des de qualsevol dispositiu, ja sigui de sobretaula o mòbil, és una gran avantatge competitiva, ja que la informació està allà on estàs tu!
     
  • Escalabilitat de l’emmagatzematge. Els sistemes de back up online permeten augmentar i disminuir l’espai d’emmagatzematge segons les necessitats de l’empresa a cada moment i d’una manera senzilla. Ofereixen la flexibilitat de seleccionar i triar les dades que es vol emmagatzemar, i permet l’escalabilitat contractant en funció de la situació de l’empresa a cada moment.
     
  • Redundància. La majoria de sistemes d’emmagatzematge al núvol ofereixen el servei de fer una doble còpia de seguretat dels arxius i en ubicacions diferents com a mesura de seguretat.

La seguretat, durabilitat i baix cost que ofereixen els serveis de back up online es converteix, per a les empreses, en una opció molt econòmica que mereix la pena valorar quan parlem d’informació crucial per a una empresa. Més informació.

Contacte: Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h

de 16:00 a 19:00h

Liên hệ
Phone