Search
Close this search box.

Registre de la jornada laboral

Controla de forma fàcil les jornades laborals dels treballadors i a més, planifica calendaris laborals, vacances de la plantilla, absències i pauses, etc.
Control d'accessos i presència - Inforber Serveis TIC

Registre de la jornada laboral

Solucions ZKTime

L’article 10 del Reial decret llei 8/2019, de 8 de març de 2019, inicia l’obligatorietat de fer un registre de la jornada laboral diària, recollint l’horari concret d’entrada, sortida i pauses de cada treballador. Per això cal un control d’accessos i presència.

S’han de conservar els registres de la jornada laboral dels seus treballadors durant un període de quatre anys.

Durant aquest temps, la informació ha d’estar disponible per a tots els treballadors, així com sindicats, inspecció de treball i la Seguretat Social.

ZKTime permet controlar de forma fàcil les jornades laborals dels treballadors i a més, planificar calendaris laborals, vacances de la plantilla, absències i pauses, etc. Compleix la nova normativa de registre de la jornada laboral i RGPD.

Implementa una solució global per al registre de jornada laboral

T'informarem sense compromís de totes les opcions

Control de jornada amb tota l'efectivitat

Terminals ZKTeco per cada necessitat

  • El terminal ZKTeco VF380 garanteix, gràcies a la tecnologia punta de reconeixament facial, el registre del personal sense necessitat de manipulació amb un 100% d’efectivitat.

  • El terminal ZKTeco TF1700, amb grau de protecció IP67 que permet la instal·lació a l’exterior, realitza el registre horari mitjançant l’ús d’empremta amb un 90% d’efectivitat.

 

Control d'accessos i presència - Inforber Serveis TIC
Control d'accessos i presència - Inforber Serveis TIC
  • PSD Mobile facilita el registre del personal amb mobilitat, realitzant també la geolocalització del fitxatge amb Maps.

    Disponible tant per a iOS com Android, s’integra amb ZKTime per a poder llistar les fitxades dels treballadors desde un mateix programa.

Centralitza i consulta la informació en temps real dels teus treballadors

GoTime Cloud. Solució global per al registre de jornada laboral

GoTime Cloud és una solució de control horari basada en el núvol, que centralitza la informació en temps real dels seus empleats, permetent que les dades siguin accessibles des d’un navegador web. És una solució ideal per a les empreses que volen implementar teletreball.

Addicionalment els empleats podran realitzar els fitxatges des ordinador, tablet o mòbil i podran seguir els seus registres o fitxatges a través del portal web, mòdul que es troba inclòs en la solució GoTime Cloud.

És la solució idònia per implementar Teletreball i Registre Laboral a les empreses.

Control d'accessos i presència - Inforber Serveis TIC

La solució definitiva per petites empreses que volen poques complicacions

ZKTIME Small Business. Software avançat per al control de presència.

ZKTime Small Business incorpora noves utilitats al sistema de control de presència, facilitant la seva utilització i atenent una major quantitat de casos específics.

Empleats

Permet la gestió completa de l’empleat: horaris, calendaris, baixes i altes, observacions…

Els empleats també poden consultar les seves dades via web incorporant al programa el mòdul Atalaia 2 (es ven per separat i només compatible amb ZKTime Enterprise) per sol·licitar i acceptar canvis en dades personals i configuracions o fitxatges.

Importació d’empleats des de CSV.

Control d'accessos i presència - Inforber Serveis TIC

Fitxatges

Admet arrodoniments de fitxatges, interrupcions de presència i sortides amb incidència. Realitza avís en cas de falta d’aparellament, permet tancar i obrir fitxatges.

Control d'accessos i presència - Inforber Serveis TIC

Horaris

Es poden establir horaris segons les necessitats de l’empresa així com el temps de presència obligatori i períodes de validesa d’incidències. Possibilitat de forçar horaris per a dies determinats.

Control d'accessos i presència - Inforber Serveis TIC

Llistes

Simplifica el sistema d’informes, fent que sigui més ràpid i permetent major personalització.

Control d'accessos i presència - Inforber Serveis TIC

Incidències

Controla incidències d’entrada i sortida podent triar si han de comptabilitzar o no com a temps treballat.

Control d'accessos i presència - Inforber Serveis TIC

Calendaris

Es poden definir calendaris generals i personalitzats per cada empleat. Admet dies amb variants horàries o incidències (vacances, baixes, assumptes personals, etc ….)

Millora la gestió del calendari incorporant vista anual i comparativa.

Control d'accessos i presència - Inforber Serveis TIC

Backup

Còpies de seguretat

Sistema de còpies de seguretat amb suport per fer un backup complet o parcial i configurar diferents còpies de seguretat en diferents períodes de temps.

La solució definitiva per petites empreses que volen poques complicacions

Atalaya: el portal web del treballador

Atalaya 2 és un mòdul web compatible exclusivament amb ZKTime Enterprise que permet a l'empleat consultar els seus horaris, fitxatges etc. via web. També facilita realitzar peticions de vacances a través del navegador.

Llistes

Calendaris

Peticions

Resum

Contacte: Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h

de 16:00 a 19:00h

Liên hệ
Phone