Comptabilitat, facturació, operacions, relació amb els clients,… totes les funcionalitats i processos integrats. Escull el teu sector.
El teu ERP, CRM… fàcil, flexible i assequible.
Les solucions TIC en seguretat son la teva millor protecció per les teves dades i comunicacions.
VPN, Firewall, control d’accessos…
Simplifica la teva infraestructura amb VoIP, redueix costos i millora la comunicació del teu negoci.
Centraletes i smartphones, sempre connectats.
Maximitza leads, més oportunitats de negoci i vendes online. Aposta i dóna valor a la teva marca.
Disseny web, hosting, ecommerce, emarketing…
Inici » Software de gestió » Metodologia
Un element clau en la implementació de solucions de negoci com CRM, ERP, BI, etc.
Un ampli ventall de funcionalitats i eines
Treballem amb solucions a mida i adaptades als seus requeriments i particularitats de cada negoci.
Ampli ventall de funcionalitats i eines destinades a millorar els processos de negoci, a integrar operacions i a optimitzar els resultats empresarials.
Cada negoci requereix la millor solució empresarial i, per tant, cada decisió es pren garantint la continuïtat i la vigència de la mateixa al llarg dels anys, proporcionant un servei abans, durant i després de la implementació d’un projecte.
La solució segons àrees de negoci
Controla i optimitza operacions i processos de cada àrea.
Solucions empresarials en CRM, gestió de clients; ERP, planificació de recursos empresarials o Gestió d’Actius empresarials com CMMS o GMAO implementades per Inforber Consulting permeten als clients tenir un control exhaustiu , optimitzar de les operacions i conèixer amb exactitud què està passant en qualsevol àrea de la seva empresa.
Pensades perquè s’adaptin de manera natural als requeriments de les particularitats de cada empresa.
Dissenyades a mida segons els diferents estàndards, processos i reptes específics per a cada tipus d’indústria (manufacturera directa, manufacturera per procés, distribució, serveis, projectes,..)
Faciliten l’administració de processos i tasques de diverses àrees (administració i finances, distribució i logística, manufacturera, projectes, serveis, qualitat, manteniment, recursos humans,…)
Al teu costat en tot moment
Compromesos en el millor servei d’implementació de solucions, però també en oferir un servei de suport, millores i actualitzacions continuat, orientats a l’aplicació i a permetre afegir funcionalitat, millorar o actualitzar els processos de treball en cada una de les solucions empresarials adquirides.
El servei continuat d’optimització de solucions proporciona:
Desenvolupament iteratiu i evolutiu
La fase inicial del projecte.
Etapa en la que s’estudia com opera el negoci a través d’entrevistes amb directors i usuaris clau.
Definir “el què, el com i el quan” permet als clients conèixer els detalls de com es durà a terme el procés d’implementació.
Es desenvolupen adaptacions, migracions de dades i es prova el projecte per assegurar que tot sigui operatiu d’acord al plantejament proposat. aliquip ex ea commodo consequat.
L’objectiu principal d’aquesta fase és deixar el sistema treballant en línia amb la informació que els usuaris processen dia a dia.
El propòsit principal és donar el suport tècnic i funcional que sigui necessari per tal que els usuaris puguin dur a terme el tancament i l’emissió dels reports del seu primer període d’operació.
Explica’ns què necessites i contactem amb tu
A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.
de 09:00 a 13:30h – de 16:00 a 19:00h
Email: inforber@inforber.cat
Rep puntualment en el teu email els articles que es publiquen en el blog.