Skip to content

Som el teu Agent Digital de transformació

Subvencions, bons i ajudes per digitalitzar Pimes

Amb el Kit Digital podràs obtenir fins a 12.000 € en ajudes directes per a digitalització d'empreses.

Inforber és Agent Digitalitzador adherit del Programa Kit digital per col·laborar en la gestió  d’ajuts i oferir solucions digitals a petites empreses, microempreses i persones en situació d’autoocupació.

Programa Kit Digital cofinançat pels fons Next Generation (EU), dins del Mecanisme de Recuperació i Resiliència.

Taula de continguts

¿Què és el Kit Digital?

El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles al mercat per aconseguir un avenç significatiu en el nivell de maduresa digital.

És un programa d’ajudes directes del Govern per a la transformació Digital de PIMES en el qual es concediran més de 3.000 milions d’euros en subvenció directa.

Ha estat publicat al BOE el passat 29/12/2021 sota l’Ordre ETD/1498/2021.

Reprodueix vídeo
Reprodueix vídeo

¿Com funciona el Kit Digital?

A través del Kit Digital, les empreses beneficiàries reben el Bo Digital.
Amb ell es poden escollir els serveis del Catàleg de Solucions de Digitalització al portal AcceleraPyme i contractar-los a través d’algun dels Agents Digitalitzadors Adherits, que estaran llistats a la mateixa plataforma (no es pot contractar qualsevol servei de qualsevol empresa, només els especificats).

Descàrgat la Guia ràpida per saber-ne més.

¿Qui en pot ser beneficiari?

El procés complet del Kit Digital

  1. Els beneficiaris es registren en l’àrea privada i completen el test de diagnòstic digital.
  2. Es consulta la informació disponible de les solucions de digitalització que posarà a disposició el programa Kit Digital.
  3. Es fa la sol·licitud de l’ajut a través de la web de l’Oficina de tràmits
  4. Es concedeix el Bo Digital als Beneficiaris.
  5. Els Beneficiaris elegeixen una o més solucions del Catàleg, amb un o més Agents Digitalitzadors.
  6. Beneficiaris i Agents formalitzen un o més Acords de Prestació de Solucions de Digitalització, fins al límit total del Bo Digital.
  7. Els Agents implementen les solucions per als Beneficiaris.
  8. Red.es paga als Agents.
  9. Els Agents justifiquen les solucions implementades i se sotmeten als mecanismes de control de Red.es i entitats col·laboradores.

Fins nova fase, sols per empreses amb entre 10 i 49 treballadors.

Categories de solucions digitals que ofereix Inforber

En elegir-nos com a Agents Digitalitzadors Adherits del Programa Kit Digital, podràs sol·licitar els següents serveis dins del Catàleg de Solucions de Digitalització.

CategoriesAjudes
AutònomsMicroPymes
De 1 a 2 empl.De 3 a 9 empl.De 10 a 49 empl.
Lloc Web i presència a internet2.000€2.000€2.000€
Ecommerce2.000€2.000€2.000€
Gestió de clients2.000€2.000€4.000€
Business Intelligence i Analítica1.500€2.000€4.000€
Gestió de processos500€2.000€6.000€
Factura electrònica500€1.000€1.000€
Oficina Virtual250 € / usuari
Ciberseguretat250 € / dispositiu
Comunicacions segures125 € / usuari
CategoriesAjudes
AutònomsMicroPymes
De 1 a 2 empl.De 3 a 9 empl.De 10 a 49 empl.
Lloc Web i presència a internet2.000€2.000€2.000€
Ecommerce2.000€2.000€2.000€
Gestió de clients2.000€2.000€4.000€
Business Intelligence i Analítica1.500€2.000€4.000€
Gestió de processos500€2.000€6.000€
Factura electrònica500€1.000€1.000€
Oficina Virtual250 € / usuari
Ciberseguretat250 € / dispositiu
Comunicacions segures125 € / usuari

Tots els nostres serveis són aptes per a autònoms, micro i petites empreses

Lloc web i presència a Internet

Entre 500 i 3000€ aprox.

La teva empresa és única, com també ha de ser-ho cada projecte web. Treballem conjuntament perquè així sigui.

Dissenys usables i accessibles que et proporcionaran oportunitats de negoci i que s’adeqüen al teu pressupost.

Solucions integrals d’allotjament professional gestionat d’acord a les teves necessitats: no et preocupis de res!

Hosting web i email, dominis, antispam cloud professional i certificats SSL per seguretat i confiança dels teus usuaris.

Manteniment web proactiu, màrqueting i formació: continguts i SEO on-page, publicitat Google Ads, optimització i seguretat. Còpies de seguretat on i offline, en cloud. Formació WordPress.

Projectes especials i programació a mida: intranet, extranet, formació virtual, helpdesk, sincronització on-offline…

Ecommerce

Entre 2000 i 4000€ aprox.

La teva botiga online usable, atractiva, i integrada amb els principals sistemes de transport i pagament.

Una botiga electrònica responsive B&B o B&C. El teu e-commerce s’adaptarà automàticament a les pantalles dels diferents dispositius mòbils (Smartphone, Tablet, Notebook,…) i tambè a PC, pantalles d’alta ressolució,… Els usuaris podran navegar amb comoditat.

Gestiona les variacions, talles i colors dels productes, amb els seus preus i característiques. Crea i modifica altres atributs. Combina les opcions

Genera i visualitza informes de carrets abandonats, vendes i visites de clients per tenir controlat el teu negoci. Analitza origen de les visites, navegadors i dispositius utilitzats… integrant Google Analytics. Formació WooCommerce i PrestaShop.

Manteniment eCommerce proactiu, màrqueting i formació: continguts, suport en comandes, sincronització, SEO on-page, publicitat Google Ads, optimització i seguretat. Còpies de seguretat on i offline, en cloud.

Gestió de clients

Entre 1000 i 8000€ aprox.

Solucions CRM: Gestiona oportunitats de venda i campanyes de màrqueting. Millora la relació comercial amb els teus clients i proveïdors.

Fes un seguiment eficient de les activitats comercials i de les oportunitats des del primer contacte fins al tancament de l’acord.

Gestió de campanyes de màrqueting. Crea, gestiona i analitza les teves activitats de màrqueting.

Gestió centralitzada de les dades: emmagatzema totes les dades essencials dels clients i potencials en un únic lloc.

Gestiona les garanties i els contractes de servei de forma eficient, registra i respón ràpidament a les trucades de servei.

Crea informes detallats en totes les àrees del procés de vendes, inclosa la previsió de vendes i el seguiment de pipelines, mitjançant l’ús de diferents plantilles que et permetran estalviar temps.

Business Intelligence i analítica

Entre 2000 i 5000€ aprox.

Les solucions de BI ajuden a unificar tota la informació que tenim al nostre ERP, Excel i altres fonts disperses.

Proporcionen una visió 360º, és a dir, ens dona una visió completa de l’empresa amb una interfície senzilla perquè l’usuari pugui generar els seus propis informes.

Ofereixen anàlisis predictives una millor presa de decisions. Així ajuden en el dia a dia a resoldre problemes de negoci i preveure dificultats recurrents.

Servei Power BI de Microsoft, per a usuaris professionals

Podem tenir diferents aplicacions de BI que poden ser utilitzades de forma conjunta amb a3ERP i altres ERP.

Gestió de processos
 

Entre 1000 i 30000€ aprox.

Controla i automatitza aspectes clau del teu negoci, segons les teves necessitats amb programes d'ERP i programació a mida.

Inforber Consulting ofereix les solucions més adaptades a les petites i mitjanes empreses, micro pimes i autònoms amb el programari de gestió a3ERP i SAP Business One.

Estalvi en costos de gestió i en temps.

Evita la duplicitat de processos i redueix de forma substancial els errors en la gestió en tots els departaments.

Major rendibilitat en tots els processos, ja que permet planificar les tasques i els temps, i amb això ajuda a millorar la productivitat dels treballadors.

Obtenció d’un major control de les operacions .

Millora l’eficiència de l’empresa en general.

Factura electrònica
 

Entre 500 i 1000€ aprox.

Una factura electrònica té els mateixos efectes legals que una factura en paper: és un justificant del lliurament de béns o la prestació de serveis.

Gestionem els teus serveis de factura electrònica.

Les factures, en general, i les factures electròniques, en particular, estan regulades pel Reial Decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació.

Totes les factures, siguin electròniques o en paper, han de garantir:

  • La llegibilitat de la factura.
  • L’autenticitat de l’origen de la factura (és a dir, garantir la identitat de l’obligat a la seva expedició i de l’emissor de la factura, que poden ser la mateixa persona).
  • La integritat del contingut de la factura (és a dir, garantir que el seu contingut no ha estat modificat).

Ciberseguretat
 

Entre 150 i 200€ per dispositiu

Evita que les teves dades es perdin o caiguin en mans indesitjades i respon de forma proactiva a qualsevol amenaça.

Còpies de seguretat cloud – MS Azure. Prou pèrdua de dades i accessos no desitjats: els teus sistemes de protecció i de còpia al 100%.

Esdeveniments de seguretat SIEM. Tota la informació sobre potencials amenaces de seguretat a la xarxa.

NetSupport DNA. Gestió d’actius de TI. Eines fàcils d’utilitzar per gestionar i donar suport a tots els actius de TI de la xarxa d’empresa.

Seguretat en xarxes i comunicacions. Connexions segures via túnel virtual, seguretat i protecció, filtratge de malware i tallafocs

Comunicacions segures
 

Entre 100 i 150€ per usuari

Aposta per la teva estructura TI i obté l’eficiència, seguretat i velocitat en les comunicacions de la teva empresa.

Connectivitat i xarxa. Assegura l’eficiència, la seguretat i la velocitat en les comunicacions. Perquè no s’aturi el teu negoci.

Còpies de seguretat NAS. Protegeix la teva empresa i guanya valor afegit assegurant la integritat de la informació sensible.

Manteniment preventiu. El teu suport a través del manteniment preventiu i resolució de les incidències in situ o de forma remota.

Virtualització VPS o Cloud. Tots els avantatges d’uns sistemes flexibles i escalables. Tu decideixes si ho vols a Internet o a les teves oficines.

Oficina virtual
 

Entre 100 i 200€ per usuari

La utilització de les TIC permet treballar de forma no presencial i d’una forma totalment centralitzada com fent-ho físicament a l’oficina.

Cloud Computing. Utilitza Internet com a plataforma per oferir serveis de hardware i software online als teus treballadors.

Telecomunicacions. La teva centraleta telefònica allotjada al núvol: guanya amb flexibilitat i estalvia costos.

Microsoft 365 – Office 365 i Exchange Online: gaudeix de totes les eines de missatgeria i col·laboració amb la garantia de Microsoft.

Videoconferència. Amb Microsoft Teams i Microsoft 365, col·labora i reuneix-te a tot arreu i amb tothom.

Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h – de 16:00 a 19:00h

assessor_acreditat_02
kit_digital

ESTIGUES AL DIA AMB LA NEWSLETTER D'INFORBER!

Rep puntualment en el teu email  els articles que es publiquen en el blog.