- SolucionsSoftware de gestióSistemesTelecomunicacionsWeb professionalSoftware de gestióSistemesTelecomunicacionsWeb professional
- Kit Digital
- Kit Consulting
- Qui som?
- Casos d’èxit
- Actualitat
Sol·lituds, fins al 31 de desembre de 2024
Inforber és Agent Digitalitzador adherit del Programa Kit digital per col·laborar en la gestió d’ajuts i oferir solucions digitals a petites empreses, microempreses i persones en situació d’autoocupació.
Programa Kit Digital cofinançat pels fons Next Generation (EU), dins del Mecanisme de Recuperació i Resiliència
El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles al mercat per aconseguir un avenç significatiu en el nivell de maduresa digital.
És un programa d’ajudes directes del Govern per a la transformació Digital de PIMES en el qual es concediran més de 3.000 milions d’euros en subvenció directa.
Bases reguladores de la concessió d’ ajuts per a la digitalització
Actualització de les bases reguladores del 26 de juliol de 2022
Actualització de les bases reguladores del 20 de juny de 2023.
Actualització de les bases reguladores del 11 de maig de 2024.
En elegir-nos com a Agents Digitalitzadors Adherits del Programa Kit Digital, podràs sol·licitar els següents serveis dins del Catàleg de Solucions de Digitalització.
Tots els nostres serveis són aptes per a autònoms, micro, petites i mitjanes empreses
Entre 1000 i 2000€ aprox.
Dissenys usables i accessibles que et proporcionaran oportunitats de negoci i que s’adeqüen al teu pressupost.
Solucions integrals d’allotjament professional gestionat d’acord a les teves necessitats: no et preocupis de res!
Hosting web i email, dominis, antispam cloud professional i certificats SSL per seguretat i confiança dels teus usuaris.
Manteniment web proactiu, màrqueting i formació: continguts i SEO on-page, publicitat Google Ads, optimització i seguretat. Còpies de seguretat on i offline, en cloud. Formació WordPress.
Projectes especials i programació a mida: intranet, extranet, formació virtual, helpdesk, sincronització on-offline…
Entre 2000 i 4000€ aprox.
Una botiga electrònica responsive B&B o B&C. El teu e-commerce s’adaptarà automàticament a les pantalles dels diferents dispositius mòbils (Smartphone, Tablet, Notebook,…) i tambè a PC, pantalles d’alta ressolució,… Els usuaris podran navegar amb comoditat.
Gestiona les variacions, talles i colors dels productes, amb els seus preus i característiques. Crea i modifica altres atributs. Combina les opcions
Genera i visualitza informes de carrets abandonats, vendes i visites de clients per tenir controlat el teu negoci. Analitza origen de les visites, navegadors i dispositius utilitzats… integrant Google Analytics. Formació WooCommerce i PrestaShop.
Manteniment eCommerce proactiu, màrqueting i formació: continguts, suport en comandes, sincronització, SEO on-page, publicitat Google Ads, optimització i seguretat. Còpies de seguretat on i offline, en cloud.
Entre 1000 i 8000€ aprox.
Fes un seguiment eficient de les activitats comercials i de les oportunitats des del primer contacte fins al tancament de l’acord.
Gestió de campanyes de màrqueting. Crea, gestiona i analitza les teves activitats de màrqueting.
Gestió centralitzada de les dades: emmagatzema totes les dades essencials dels clients i potencials en un únic lloc.
Gestiona les garanties i els contractes de servei de forma eficient, registra i respón ràpidament a les trucades de servei.
Crea informes detallats en totes les àrees del procés de vendes, inclosa la previsió de vendes i el seguiment de pipelines, mitjançant l’ús de diferents plantilles que et permetran estalviar temps.
Entre 2000 i 5000€ aprox.
Proporcionen una visió 360º, és a dir, ens dona una visió completa de l’empresa amb una interfície senzilla perquè l’usuari pugui generar els seus propis informes.
Ofereixen anàlisis predictives una millor presa de decisions. Així ajuden en el dia a dia a resoldre problemes de negoci i preveure dificultats recurrents.
Servei Power BI de Microsoft, per a usuaris professionals
Podem tenir diferents aplicacions de BI que poden ser utilitzades de forma conjunta amb a3ERP i altres ERP.
Entre 1000 i 30000€ aprox.
Inforber Consulting ofereix les solucions més adaptades a les petites i mitjanes empreses, micro pimes i autònoms amb el programari de gestió a3ERP i SAP Business One.
Estalvi en costos de gestió i en temps.
Evita la duplicitat de processos i redueix de forma substancial els errors en la gestió en tots els departaments.
Major rendibilitat en tots els processos, ja que permet planificar les tasques i els temps, i amb això ajuda a millorar la productivitat dels treballadors.
Obtenció d’un major control de les operacions .
Millora l’eficiència de l’empresa en general.
Entre 500 i 1000€ aprox.
Gestionem els teus serveis de factura electrònica.
Les factures, en general, i les factures electròniques, en particular, estan regulades pel Reial Decret 1619/2012, de 30 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament pel qual es regulen les obligacions de facturació.
Totes les factures, siguin electròniques o en paper, han de garantir:
Entre 150 i 200€ per dispositiu
Còpies de seguretat cloud – MS Azure. Prou pèrdua de dades i accessos no desitjats: els teus sistemes de protecció i de còpia al 100%.
Esdeveniments de seguretat SIEM. Tota la informació sobre potencials amenaces de seguretat a la xarxa.
NetSupport DNA. Gestió d’actius de TI. Eines fàcils d’utilitzar per gestionar i donar suport a tots els actius de TI de la xarxa d’empresa.
Seguretat en xarxes i comunicacions. Connexions segures via túnel virtual, seguretat i protecció, filtratge de malware i tallafocs
Entre 100 i 150€ per usuari
Connectivitat i xarxa. Assegura l’eficiència, la seguretat i la velocitat en les comunicacions. Perquè no s’aturi el teu negoci.
Còpies de seguretat NAS. Protegeix la teva empresa i guanya valor afegit assegurant la integritat de la informació sensible.
Manteniment preventiu. El teu suport a través del manteniment preventiu i resolució de les incidències in situ o de forma remota.
Virtualització VPS o Cloud. Tots els avantatges d’uns sistemes flexibles i escalables. Tu decideixes si ho vols a Internet o a les teves oficines.
Entre 100 i 200€ per usuari
Cloud Computing. Utilitza Internet com a plataforma per oferir serveis de hardware i software online als teus treballadors.
Telecomunicacions. La teva centraleta telefònica allotjada al núvol: guanya amb flexibilitat i estalvia costos.
Microsoft 365 – Office 365 i Exchange Online: gaudeix de totes les eines de missatgeria i col·laboració amb la garantia de Microsoft.
Videoconferència. Amb Microsoft Teams i Microsoft 365, col·labora i reuneix-te a tot arreu i amb tothom.
Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu
Prat de la Riba, 3-5
08600 Berga
Ctra Cardona, 93
08241 Manresa
Av. Girona, 23
17800 Olot
Av. Cerdanyola, 75-77
08174 Sant Cugat
© 2023 Inforber Web Pro