Comptabilitat, facturació, operacions, relació amb els clients,… totes les funcionalitats i processos integrats. Escull el teu sector.
El teu ERP, CRM… fàcil, flexible i assequible.
Les solucions TIC en seguretat son la teva millor protecció per les teves dades i comunicacions.
VPN, Firewall, control d’accessos…
Simplifica la teva infraestructura amb VoIP, redueix costos i millora la comunicació del teu negoci.
Centraletes i smartphones, sempre connectats.
Maximitza leads, més oportunitats de negoci i vendes online. Aposta i dóna valor a la teva marca.
Disseny web, hosting, ecommerce, emarketing…
Una factura electrònica és, davant de tot, una factura. És a dir, té els mateixos efectes legals que una factura en paper. Recordem que una factura és un justificant del lliurament de béns o la prestació de serveis.
Una factura electrònica és una factura que s’expedeix i rep en format electrònic.
És important destacar que l’ expedició d’ una factura electrònica està condicionada al consentiment del seu destinatari. La factura electrònica, per tant, és una alternativa legal a la factura tradicional en paper.
Recentment el Govern d’Espanya ha aprovat al Congrés dels Diputats la Llei de Creació i Creixement d’Empreses a través de la qual totes les empreses estaran obligades a pujar les seves factures de clients en format digital a una plataforma de l’Administració General de l’Estat. D’aquesta manera, el govern vol augmentar la seva pressió sobre el frau fiscal entre empreses.
Aquesta obligatorietat es troba actualment en vigor quan una empresa ha de facturar a una administració pública. Així, haurà de pujar les factures a través de la plataforma FACE en format Facturae. Amb la nova llei, aquesta obligació s’amplia a les empreses i els autònoms que s’emeten factures entre si, no estant afectades les empreses o autònoms que emeten factures al consumidor final (persones físiques).
Està previst que durant els pròxims dies es publiqui el Butlletí Oficial de l’Estat de la nova Llei on s’inclouran els detalls del nou procediment.
Com va ocórrer amb la implantació del Subministrament Immediat de la Informació fa uns anys, el Govern atorga a les empreses i autònoms un termini per adaptar els seus sistemes informàtics de gestió a la nova normativa. Els terminis d’ entrada en vigor són els següents:
Això poden patir canvis després de la publicació oficial del BOE.
La factura electrònica ha de garantir la integritat de la dada. És a dir, ha de mantenir una traçabilitat fiable del lliurament de béns o la prestació de serveis amb la factura corresponent. Per a això, legislació permet tres procediments de treball:
Aquestes noves obligacions indicades anteriorment han de ser resultes mitjançant la posada en marxa d’ eines tecnològiques. A continuació s’ exposen una sèrie solucions que simplifiquen la gestió per part de l’ empresa i resolen els requeriments de la normativa:
Demaneu-nos més informació per posar-vos al dia
Explica’ns què necessites i contactem amb tu
A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.
de 09:00 a 13:30h – de 16:00 a 19:00h
Email: inforber@inforber.cat
Rep puntualment en el teu email els articles que es publiquen en el blog.