Search
Close this search box.

Actualitat

Instagram canvia el seu algoritme

Si ets un professional del Social Media o usuari actiu d’Instagram, segurament hauràs format part de l’enrenou causat durant les últimes setmanes pel que fa als canvis en com funciona Instagram.

Vols saber el desenllaç? Remuntem al principi de la història.

El passat 15 de març Instagram va anunciar que anava a dur a terme canvis en el seu algoritme per adoptar una fórmula similar a la que utilitza Facebook. Això vol dir que l’ordre dels vídeos i fotos de la secció de notícies es mostren en funció dels interessos dels usuaris en lloc de per ordre cronològic, com fins al moment.

Quines intencions amaga Instagram?

Per molt que Instagram insisteixi que aquest canvi d’algoritme, que encara no s’ha fet efectiu, busca optimitzar la visibilitat de les publicacions a Instagram, la realitat és que aquesta actualització ha fet saltar les alarmes entre les marques.

Serà el principi d’una nova era marcada per l’ús de publicitat pagada a Instagram?

Latent idea si Instagram segueix l’exemple de la seva empresa matriu Facebook. Si això succeeix, les marques els Buyer Persona es trobin en aquesta xarxa social, hauran d’incloure els actuals formats de publicitat a Instagram i altres nous que possiblement sorgeixin per patrocinar publicacions, en les seves estratègies de Social Media, per tal d’aconseguir la sostenibilitat del tan preuat engagement.

O per contra, ¿experimentaran les marques un augment de les interaccions orgàniques? Això també podria donar-se quan per fi canviï l’algoritme que ensenyarà primer als usuaris seves publicacions preferides amb les que interactuaran amb més agilitat.

Segons fonts de la xarxa social, el seu objectiu és ajudar la gent a veure els post d’interès i, per això, es plantegen optimitzar el seu algoritme basant-se en quant pot interessar un contingut a l’usuari, la relació de l’usuari amb la marca i l’actualitat del post.

Afegeixen que la seva intenció no és optimitzar el seu algorisme en funció dels resultats dels comptes, tot i que els comentaris i likes es tindran en compte com a mostres d’interès que demostren. I també clarifiquen que no pretenen fer desaparèixer cap post, només reordenar.

Contacte: Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h

de 16:00 a 19:00h

Liên hệ
Phone