Search
Close this search box.

Actualitat

Com establir els objectius d’una campanya de màrqueting en Xarxes Socials

Abans d’entrar en conèixer com es defineixen els objectius d’una campanya de màrqueting en xarxes socials, seria interessant respondre a la pregunta de què és una campanya de màrqueting en xarxes socials?

Segons Kristen Baker d’Hubspot, una campanya de xarxes socials es tracta d’una acció de màrqueting per part d’una compañía que te per objectius reforçar la informació (sobre una marca, producte o servei) utilitzant com a mínim una plataforma de xarxes socials. Aquestes campanyes estan estratègicament enfocades, tenen resultats mesurables i influeixen en els seguidors de les xarxes socials perquè se sentin o actuïn d’una manera concreta.
 

En crear una campanya de màrqueting en xarxes socials, és imprescindible tenir clars els objectius específics per tal de garantir la màxima efectivitat de les accions realitzades.Alguns objectius poden ser:

Millorar el coneixement de la marca (Brand awareness)

Una producte, servei, negoci, … pot millorar el coneixement de marca a través de les xarxes socials publicant les campanyes en diverses plataformes. Alhora, és important també, fer servir hashtags específics, i oferir als seguidors incentius per compartir el nostre contingut a les xarxes i etiquetar als seus amics.

Per millorar el coneixement de la marca a través de les xarxes socials és necessari crear un pla de campanya, i planificar exactament on i quan es publicarà el contingut per obtenir la màxima eficiència.

Connectar amb l’audiència

Connectar amb l’audiència és important en qualsevol acció de màrqueting. En un món on cada vegada hi ha més distraccions i menys paciència, les accions de màrqueting eficaces són més importants que mai. En aquest sentit les xarxes socials han facilitat la connexió amb clients potencials d’arreu del món.

Quan es treballa una acció de màrqueting en xarxes socials, es busca dos tipus d’interaccions amb el client potencial o audiència. Una més a nivell superficial, buscant obtenir un comentari, un “like” o que es facin seguidors. I una segona, a nivell més profund, amb publicacions més emocionals que transmetin confiança i fan que l’usuari connecti de manera profunda amb la marca i / o producte, arribant fins i to a prescriure i compartir-ho a les seves xarxes.

Augmentar el trànsit del lloc web

Les xarxes socials són una excel·lent eina per augmentar el trànsit del lloc web. Incloure la URL a la biografia del perfil ajudarà a augmentar el trànsit i facilitarà l’accés al lloc web per part dels clients. També una fórmula per obtenir més trànsit web mitjançant les URL és afegir-la com a part d’una conversa natural o publicació orgànica a les xarxes.

Augment de vendes

Les campanyes a les xarxes socials són una excel·lent forma per mostrar productes als usuaris i entusiasmar-los de tal manera que interactuïn amb la maraca i la comprin. La clau resideix en vendre productes i marques transmetent emocions. Quan una empresa pot fer això amb èxit, el més probable és que hi hagi un augment en les vendes.

Abans de dur a terme una campanya de màrqueting en xarxes socials, i prenent consciència del cost econòmic que això suposa, cal doncs establir els objectius específics per a cada campanya. Només d’aquesta manera aconseguirem optimitzar les campanyes i rendibilitzar la inversió feta per a cadascuna d’elles. Més informació.

Contacte: Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h

de 16:00 a 19:00h

Liên hệ
Phone