Skip to content

Actualitat

Kit Digital: Ja està disponible el portal per veure l’estat dels ajuts “bo digital”

Ja ha sortit d’enllaç al portal perquè les empreses sol·licitants puguin consultar la resolució o estat de la seva petició. Us donem més detalls.

En aquesta Plataforma podràs trobar tota la informació relativa al teu bo digital i als Acords que PRESENTIS

Podràs navegar per les diferents seccions fent clic en les opcions de menú de la barra superior
(Inicio, Gestió Bonos, Acordes, Buzón, Mis representaciones).

Breu guia de les accions i els seus accessos

  • ¿Com veure l’estat del meu bo? 
    Accedeix a la secció “Gestió Bons” i, en el desplegable, polsa sobre “Estat i saldo”.
  • ¿Com donar-me d’alta si sóc un representant legal o voluntari? 
    Accedeix a la secció “Gestió Bons” i, en el desplegable, polsa sobre “Alta com a representant”. Emplena les dades del Beneficiari i selecciona l’ opció a la qual pertanyis.
  • ¿Com veure l’estat dels meus Acords? 
    Accedeix a la secció “Acords” i, en el desplegable, polsa sobre allò que vulguis consultar: “En elaboració”, Signats” o “Cancel·lats”).
  • ¿Com veure les notificacions i/o comunicacions, encara que m’arribin via correu electrònic? 
    Accedeix a la secció “Bústia” i, en el desplegable, polsa sobre l’opció desitjada. En l’apartat “Notificacions” veurem aquelles notificacions que afectin directament el Beneficiari i, en l’apartat “Comunicacions” , aquelles, que, tot i no requerir una acció per part del Beneficiari, afecten algun dels Acords en els quals participa.
  • ¿Com editar el meu usuari? 
    Accedeix a la secció “Mis Representaciones”, polsa sobre el teu document i modifica els camps que correspongui.
  • ¿Què fer en cas de consulta, dubte o incidència? 
    Consulta la Guia d’ usuari o les Preguntes Freqüents. També podràs accedir al Centre d’Atenció a Usuaris a través dels següents mitjans. ¡Asseguda resoldran els teus dubtes!

Et recordem la importància de disposar de certificat digital en el dispositiu des del qual realitzis la connexió.

Som el teu Agent Digital de transformació

Inforber és Agent Digitalitzador adherit al Programa Kit digital per col·laborar en la gestió  d’ajuts i oferir solucions digitals a petites empreses, microempreses i persones en situació d’autoocupació.

Categories de solucions digitals que ofereix Inforber

En elegir-nos com a Agents Digitalitzadors Adherits del Programa Kit Digital, podràs sol·licitar els següents serveis dins del Catàleg de Solucions de Digitalització.

CategoriesAjudes
AutònomsMicroPymes
De 1 a 2 empl.De 3 a 9 empl.De 10 a 49 empl.
Lloc Web i presència a internet2.000€2.000€2.000€
Ecommerce2.000€2.000€2.000€
Gestió de clients2.000€2.000€4.000€
Business Intelligence i Analítica1.500€2.000€4.000€
Gestió de processos500€2.000€6.000€
Factura electrònica500€1.000€1.000€
Oficina Virtual250 € / usuari
Ciberseguretat250 € / dispositiu
Comunicacions segures125 € / usuari
CategoriesAjudes
AutònomsMicroPymes
De 1 a 2 empl.De 3 a 9 empl.De 10 a 49 empl.
Lloc Web i presència a internet2.000€2.000€2.000€
Ecommerce2.000€2.000€2.000€
Gestió de clients2.000€2.000€4.000€
Business Intelligence i Analítica1.500€2.000€4.000€
Gestió de processos500€2.000€6.000€
Factura electrònica500€1.000€1.000€
Oficina Virtual250 € / usuari
Ciberseguretat250 € / dispositiu
Comunicacions segures125 € / usuari

Tots els nostres serveis són aptes per a autònoms, micro i petites empreses

Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h – de 16:00 a 19:00h

ESTIGUES AL DIA AMB LA NEWSLETTER D'INFORBER!

Rep puntualment en el teu email  els articles que es publiquen en el blog.