Search
Close this search box.

Casos d'èxit

Col·laborem amb tu per a donar-te una solució a cada necessitat.

Confia en Inforber Sistemes per a portar a terme els teus projectes i optimitzar la infraestructura del teu negoci.

Casos d'èxit

Optimització de la gestió comercial per VITAE. Sincronització entre CRM.ES i a3ERP.

Implementació del CRM.ES, personalització per adaptar-lo a les necessitats de l'empresa i sincronització amb a3ERP.

Diagnòstic de la situació

logo_vitae

Vitae Health Innovation (www.vitae.es) Vitae Health Innovation és un laboratori de complements alimentaris i productes naturals.

La marca és natural, respectuosa amb el medi ambient, amb cultius propis i fórmules amb eficàcia avalada per estudis científics i prestigiosos hospitals i universitats.

Vitae tenia una aplicació de mobilitat (app) que utilitzava l’equip comercial per lliurar les comandes. Aquest programa disposava de sincronització amb a3ERP per fer les gestions administratives. Tot i així, necessitaven una gestió comercial més amplia.

Solució aportada per Inforber

El principal desafiament del projecte va ser la sincronització amb l’a3ERP. El client tenia moltes peculiaritats pel que fa a tarifes, preus, descomptes, etc. Necessitaven que l’entrada de comandes fos la mateixa que l’a3ERP.

Per a implementar la solució amb els requeriments del client es va utilitzar CRM.ES amb un connector que permet sincronitzar els principals actors i actius amb l’a3ERP.

Amb el CRM.ES es van unir aquestes dues parts en un sol programa (CRM), fent que en el mateix lloc on fan la gestió comercial poguessin fer també la part de comandes.

RESULTATS I MILLORES OBTINGUDES

  • Al fer la integració amb la gestió de clients es va facilitar les gestions dels comercials.
  • Es va adaptar el programa a les necessitats de l’empresa, eliminant gestions que abans feien manualment.
  • Es va crear un apartat on poder informar dels acords comercials amb els clients i indicadors de seguiment.
  • Es van crear informes per visualitzar els resultats comercials i facilitar així la comprensió per part dels responsables de les dades del CRM i l’estat dels comercials.

El resultat final de la implantació va ser satisfactori, complint els objetius fixats inicialment.

Contacte: Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h

de 16:00 a 19:00h

Liên hệ
Phone