Comptabilitat, facturació, operacions, relació amb els clients,… totes les funcionalitats i processos integrats. Escull el teu sector.
El teu ERP, CRM… fàcil, flexible i assequible.
Les solucions TIC en seguretat son la teva millor protecció per les teves dades i comunicacions.
VPN, Firewall, control d’accessos…
Simplifica la teva infraestructura amb VoIP, redueix costos i millora la comunicació del teu negoci.
Centraletes i smartphones, sempre connectats.
Maximitza leads, més oportunitats de negoci i vendes online. Aposta i dóna valor a la teva marca.
Disseny web, hosting, ecommerce, emarketing…
Col·laborem amb tu per a donar-te una solució a cada necessitat.
Confia en Inforber Sistemes per a portar a terme els teus projectes i optimitzar la infraestructura del teu negoci.
Inici » Casos d'èxit » Casos d’èxit d’Inforber Sistemes » Societat Cervesera Artesenca – Cerberus
La Societat Cervesera Artesenca ( www.cerveseraartesenca.com) comença a prendre forma a finals del 2008 fruit d’un creixent interès pel món de la cervesa artesana per part dels seus impulsors, un món que, tot i que reconegut, apreciat i valorat des de fa anys en altres parts del món, està tot just començant a obrir-se camí en aquests darrers anys a casa nostra.
Així mateix, durant aquest temps també es treballa amb la idea d’ajudar a augmentar l’interès que desperta el món de la cervesa artesana, apropar-lo i fer-lo més senzill per a tothom. És per això que es decideix habilitar també seva pròpia botiga virtual sota la marca CERBERUS (mantenint el compromís i servei que els caracteritzen) amb tot el necessari perquè qualsevol es pugui fer la seva pròpia cervesa a casa. Aquesta web proporcionava tot tipus de matèria primera, accessoris i equipaments per a l’elaboració de la cervesa.
La necessitat de proveir-se d’un ERP fàcil d’utilitzar com a3ERP per a gestionar els articles, la facturació, les comandes, etc. d’una manera professional i la impossibilitat de connectar l’e-commmerce amb l’ERP per evitar duplicar tasques, com ara la publicació d’articles i la gestió de les comandes on-line va deixar obsolet el projecte pels requeriments del client. És aquí on intervé Inforber.
Evitar la duplicitat era fonamental; per aquest motiu es recorre a l’eina de sincronització PrestaSync amb l’a3ERP, la qual es connecta amb una botiga PrestaShop a mida.
S’organitza un grup de treball entre els departaments de Consulting d’Inforber i l’equip tècnic d’Inforber Web Pro, els quals realitzen una anàlisi dels requeriments per a tirar endavant el projecte.
El resultat ha estat un èxit, aconseguint un augment considerable de les vendes per la millora en l’expèriència de l’usuari, un rendiment millorat del nou e-commerce y l’optimització de les gestions internes de l’empresa, oferint millor servei.
Els administradors només han d’actuar sobre l’ERP i sobre PrestaSync per a editar els articles, crear combinacions, etc. i es traspassen automàticament al comerç electrònic. Des del mateix sofware recuperen i processen les comandes.
Novament Inforber trenca amb les limitacions que tenen els software de gestió d’escriptori, transportant-los a l’entorn web.
Explica’ns què necessites i contactem amb tu
A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.
de 09:00 a 13:30h – de 16:00 a 19:00h
Email: inforber@inforber.cat
Rep puntualment en el teu email els articles que es publiquen en el blog.