Màrqueting Digital, com es presenta per al 2019?
Ara per ara les empreses no es poden permetre deixar de banda i ignorar el Màrqueting Digital. Aquest va arribar, ja fa uns anys, i va venir per quedar-se. És obvi que no pot competir amb el màrqueting tradicional, ja que una campanya de màrqueting i publicitat ben executada en pot satisfer les necessitats de […]
Registre de la jornada laboral dels teus treballadors. T’ajudem a complir la normativa.
A partir del pròxim mes de maig entrarà en vigor el decret aprovat del Govern espanyol sobre l’obligatorietat, per part de les empreses, de registrar la jornada laboral dels seus treballadors. Segons el Govern espanyol amb aquesta mesura es pretén controla les hores extres no remunerades o fraudulentes, de manera que es requereix que el […]
WhatsApp Business, una eina molt útil per a les PIMES
WhatsApp Business s’està convertint cada dia més en una eina molt útil i pràctica per a les empreses, sobretot entre les petites i mitjanes empreses, ja que permet mantenir una relació més directe amb el client final, i al mateix temps, fidelitzar-los i retenir-los. Per tant, tenint en compte la importància que està adquirint cada […]
Com aconseguir una contrasenya segura?
La setmana passada ens despertàvem amb la notícia que hi havia hagut una filtració massiva de 733 milions de correus i 22 milions de contrasenyes per a ser usades, molt probablement, per correu brossa i accés a serveis web. Aquesta filtració es tracta d’una de les majors bretxes d’aquest tipus d’informació a la xarxa mai […]
Com establir els objectius d’una campanya de màrqueting en Xarxes Socials
Abans d’entrar en conèixer com es defineixen els objectius d’una campanya de màrqueting en xarxes socials, seria interessant respondre a la pregunta de què és una campanya de màrqueting en xarxes socials? Segons Kristen Baker d’Hubspot, una campanya de xarxes socials es tracta d’una acció de màrqueting per part d’una compañía que te per objectius […]
Com la VeuIP està canviant la indústria de les telecomunicacions
No hi ha cap dubte que des del canvi del mil·lenni, de mica en mica les comunicacions de VeuIP han anat escalant posicions en la indústria de les telecomunicacions, i els antics serveis de telefonia es tornen cada vegada menys populars. Però, què impliquen aquests canvis per a les empreses? Intentarem donar-hi resposta. La primera […]
Com crear una estratègia ofensiva de seguretat cibernètica
Les eines i sistemes de seguretat cibernètica sovint arriben massa tard per evitar atacs i només poden netejar i reparar el dany comès. Però si al concepte de seguretat cibernètica li donem un enfoc més ofensiu, llavors aquest adopta un enfoc més proactiu. Si bé és cert que la majoria de programes antivirus reaccionen un […]
Comerç electrònic sí, però ¿què és l’e-commerce màrqueting?
E-commerce màrqueting o màrqueting de comerç electrònic s’entén com el procés a través del qual s’impulsen les vendes en el canal en línia duent a terme una acció, a la xarxa, centrada en crear consciència sobre la marca juntament amb ofertes dels productes. El màrqueting digital per al comerç electrònic aplica els principis de màrqueting tradicionals a un entorn multicanal basat […]
10 motius pels quals la tecnologia és important en els negocis
Hi ha infinites raons per les quals la tecnologia és important en els negocis. Ens agradi o no, el paper de la tecnologia en els negocis és cada dia més imprescindible per a la seva bona marxa. Les empreses, si el que volen és millorar les seves operacions, la rendibilitat dels seus empleats i resultats […]
El virus Lucky torna amb una manera offline en el qual és capaç de xifrar arxius fins i tot sense connexió
Locky ha estat en un dels ransomwares més perillosos fins que per fi es va posar a disposició de tothom un programari capaç de desxifrar els arxius bloquejats per aquesta amenaça sense haver de pagar els diners sol·licitats pels seus creats per al rescat. No obstant això, lluny d’aconseguir que això hagi suposat que ens […]