Actualitat

a3ERP. Un únic software per la gestió de tot el negoci

a3ERP és una solució integral de gestió empresarial per a Pimes que ofereix una visió 360o de tots els processos que intervenen en una empresa, tant productius com administratius, d’una manera fàcil, intuïtiva, simplificant els processos i optimitzant els recursos destinats.

a3ERP pertany al grup Wolters Kluwer. Empresa amb presència en més de 180 països, hi ha Espanya des de fa més de 35 anys, que es dedica al desenvolupament de solucions integrals de software de gestió com a3ERP, així com altres solucions de l’àmbit fiscal, comptable i laboral per a petites i mitjanes empreses, despatxos professionals i departaments de recursos humans.

El programa de gestió a3ERP s’adapta perfectament a tota mena de negoci, ja que presenta 4 versions de productes: ‘base’ per a autònoms i microempreses; ‘professional’ per a petites companyies; ‘plus’ per a pimes. ‘premium’ per a mitjanes i grans corporacions.

Això permet que sigui un ERP molt adaptable a qualsevol classe d’empresa. De la mateixa manera, aquesta adaptabilitat i escalabilitat fa que sigui totalment ajustable a les necessitats de cada negoci amb independència del seu sector d’activitat, ja que també ofereix una àmplia varietat de mòduls i solucions verticals especialitzades per sectors com la construcció, gestió de magatzems, tallers, TPV per restauració, …. A més, està integrat amb MS-Office 365.

El Programari ERP a3ERP ofereix múltiples funcionalitats unificant les diferents àrees de l’empresa. D’aquesta manera es garanteix una gestió eficient, oferint una visió global del negoci en temps real, a més d’una traçabilitat de tots els processos productius i administratius.

Les funcionalitats que té cobreix:

  • Àrea financera, pressupostària i analítica mitjançant una eina que permet la gestió comptable, control de tresoreria, presentació telemàtica de models oficials, gestió d’immobilitzat, conciliació bancària, …
  • Àrea de facturació amb la generació de pressupostos, factures, comandes, tarifes i fins i tot polítiques de preus, descomptes, comissions, …
  • Àrea de gestió de magatzem i anàlisi de negoci que permet identificar les necessitats del negoci, definir prioritats, proposar i avaluar solucions que ajudin en la presa de decisions del negoci.
  • Àrea de producció que optimitza els processos de fabricació de forma integral.

A més, a3ERP permet automatitzar tasques, optimitzar recursos i accedir a la informació que necessites d’una forma molt àgil i ràpida.

a3ERP està adaptat al Subministrament immediat d’Informació (SII) des del mateix punt d’ús, sense necessitat de plataformes externes, per enviar la informació requerida per l’AET directament. També ofereix la possibilitat de treballar amb factures electròniques amb els formats requerits per l’Administració. Per això a3ERP ha estat reconegut amb el Premi Byte TI al Millor ERP de 2018.

Saber com funciona l’eina és una cosa gairebé tan important com les funcionalitats que aquesta pugui tenir, ja que sovint els programes de gestió empresarial són molt robustos, pesats i difícils d’utilitzar, provocant un mal ús o un ús molt inferior al potencial de l’eina. En aquest cas, a3ERP està pensat per agilitzar al màxim l’accés a la informació, sigui per categories o mitjançant recerca semàntica. Disposa d’un quadre de comandaments personalitzable amb els principals indicadors de negoci perquè a primera vista que es pugui disposar de la informació clau de l’empresa. A més, inclou tot tipus d’eines per facilitar la gestió i tractament de la informació com la gestió multi empresa, importació i exportació de dades, detecció d’errors a la base de dades, etc. Ofereix la possibilitat de configurar diversos perfils d’usuaris amb permisos i restriccions específiques pel que fa a accés a la informació i gestió de l’ERP i, finalment, però no menys important, facilita la generació d’informes i documents personalitzats segons les necessitats de l’usuari.

En conclusió, podem dir que a3ERP ha vingut per quedar-se, perquè a3ERP és un programari de gestió molt fàcil d’utilitzar, eficient i intuïtiu. Totalment integral, actualitzat de manera permanent, escalable i adaptable a les necessitats de cada negoci que permet a les empreses treballar de forma eficient i optimitzar temps i recursos. Més informació.

 

Contacte: Com et podem ajudar?

Explica’ns què necessites i contactem amb tu en breu

A INFORBER SERVEIS TIC SL tractem la informació que ens faciliten les persones interessades amb la finalitat d’atendre les seves sol·licituds i enviar-los comunicacions comercials, així com els nostres butlletins.

938 213 802

de 09:00 a 13:30h

de 16:00 a 19:00h