Blog

Com crear una estratègia ofensiva de seguretat cibernètica

        21/11/2018

Les eines i sistemes de seguretat cibernètica sovint arriben massa tard per evitar atacs i només poden netejar i reparar el dany comès. Però si al concepte de seguretat cibernètica li donem un enfoc més ofensiu, llavors aquest adopta un enfoc més proactiu.

Si bé és cert que la majoria de programes antivirus reaccionen un cop fet l’atac i entren per mitigar el dany, un model ofensiu d'estratègies de seguretat cibernètica actua identificant forats en els sistemes de defensa per tal de poder actuar abans de ser atacats.

Llegir Més

Comerç electrònic sí, però ¿què és l'e-commerce màrqueting?

        07/11/2018

Quan parlem de màrqueting digital per al comerç electrònic , aquest es divideix en dos tipus d'accions, una de centrada en d irigir el trànsit al lloc web i una altra a optimitzar l'experiència de l'usuari per aconseguir la seva conversió. Totes dues accions són clau per a l'èxit del comerç en línia.

Llegir Més

Les mètriques d'un CRM: com mesurar el rendiment d'un CRM

        02/11/2018

Les empreses busquen cada dia millorar el servei d'atenció als seus clients. El CRM és l'eina dissenyada per ajudar les empreses a gestionar millor la seva relació amb els clients mitjançant la creació i recopilació de dades obtingudes pels comercials o mitjançant dades proporcionades pels propis clients. El CRM permet parametritzar i controlar la relació entre organització i client per millorar la satisfacció d'aquest, la seva lleialtat i en definitiva els ingressos amb l'empresa. Però perquè el rendiment d'un CRM sigui realment útil per a una companyia, aquest ha de proporcionar informació mesurable i analítica que permeti establir aspectes de millora sobre els mateixos.

Llegir Més

Com escollir un bon hosting?

        20/11/2016

Escull el hosting adequat per al teu projecte. La tranquil·litat no té preu. Escull el millor servei per als teus correus i la teva WEB.

Llegir Més

Divide et vinces (divideix i guanyaràs)

        19/11/2016

Aquesta frase famosa pronunciada per Juli Cèsar i Napoleó, ens dóna idea d'allò que avui suposa un màxim en el màrqueting per a empreses.

Avui dia, ja no funciona el recurs d'enviar tota la informació massivament a tots els nostres clients, no funciona l'enviar-ho tot a tothom, ja que això satura els clients i crea un efecte rebuig de la teva empresa.

Llegir Més