Blog

Les mètriques d'un CRM: com mesurar el rendiment d'un CRM

        02/11/2018

Les empreses busquen cada dia millorar el servei d'atenció als seus clients. El CRM és l'eina dissenyada per ajudar les empreses a gestionar millor la seva relació amb els clients mitjançant la creació i recopilació de dades obtingudes pels comercials o mitjançant dades proporcionades pels propis clients. El CRM permet parametritzar i controlar la relació entre organització i client per millorar la satisfacció d'aquest, la seva lleialtat i en definitiva els ingressos amb l'empresa. Però perquè el rendiment d'un CRM sigui realment útil per a una companyia, aquest ha de proporcionar informació mesurable i analítica que permeti establir aspectes de millora sobre els mateixos.

Llegir Més

Divide et vinces (divideix i guanyaràs)

        19/11/2016

Aquesta frase famosa pronunciada per Juli Cèsar i Napoleó, ens dóna idea d'allò que avui suposa un màxim en el màrqueting per a empreses.

Avui dia, ja no funciona el recurs d'enviar tota la informació massivament a tots els nostres clients, no funciona l'enviar-ho tot a tothom, ja que això satura els clients i crea un efecte rebuig de la teva empresa.

Llegir Més