Blog

a3ERP la nova alternativa a ContaPlus i a FacturaPlus

        30/01/2020

El passat mes d'abril de 2019 Sage va anunciar que havia arribat el moment de posar fi a les versions de la Família Plus, és a dir, el programa de comptabilitat Contaplus i el programa de facturació FacturaPlus. Sage considera que per créixer de veritat cal apostar per un model de negoci basat en la subscripció i el pagament per ús. Per això des del 1 d'abril Sage va deixar de vendre llicències d'aquests dos programes. A més, les més de 600.000 llicències distribuïdes de Contaplus i Facturaplus també van deixar de rebre actualitzacions i noves versions. I el que és més rellevant, el cost del suport i assistència tècnica que puguin requerir les empreses que utilitzen aquests programes ha augmentat un 25%.

Davant d'aquesta situació, les empreses s'han vist obligades a contractar el nou programari de gestió que ofereix Sage, el Sage 50Cloud. Si bé per a algunes empreses més grans, aquest canvi els pot ser rendible, gràcies principalment al fet que el nombre de llicències permès per Sage 50C és de 20 en comptes de les 9 que permetia Contaplus, també és cert que per a la majoria de petites i mitjanes empreses i treballadors autònoms aquesta "evolució natural" (que és com l’anomena Sage) suposa un augment de la despesa molt substancial. Aquesta situació provoca que la majoria d'elles estiguin buscant nous programes de comptabilitat, programes de facturació i en general un nou programari de gestió per a les seves empreses, que siguin una alternativa a l'Contaplus i Facturaplus.

Llegir Més

Click&Collect, la nova tendència de l'Ecommerce per al 2020

        22/01/2020

El Click & Collect consisteix en què el client realitza la seva compra online però la recull en el punt de venda o de recollida.

Amb l'entrada de la venda online, el comerç minorista s'ha vist perjudicat en favor de compres en grans botigues online o marketplaces, molt més competitius a nivell de preu. No obstant això, l'aparició del nou concepte Click & Collect els ha permès recuperar terreny perdut i posar-se en un nínxol de mercat fins ara no cobert, que és el de combinar les dues experiències de compra, és a dir la compra online amb la botiga física.

Llegir Més

Programa de comptabilitat per a pimes. Gratuits o de pagament?

        08/01/2020

El programa de comptabilitat és una necessitat imprescindible per a la petita i mitjana empresa. El seguiment eficient de les finances és important, ja que la salut financera d’un negoci és vital per al seu èxit a llarg termini. Un programar de facturació assequible, amb una interfície fàcil d’utilitzar i funcions detallades, pot donar a les empreses un avantatge competitiva sobre la competència. Mentre que una solució obsoleta pot “obligar a destinar” un nombre incomptables d’hores a resoldre problemes de comptabilitat menors, amb el perjudici que això suposa a nivell de rendibilitat per a l’empresa.

Llegir Més

Tendències del Marketing Digital el 2020

        30/12/2019

Amb la velocitat que la tecnologia moderna està creixent i evolucionant no és sorprenent allò que està directament relacionat amb ella hagi d’avançar a un ritme similar, i per tant el màrqueting digital no és una excepció.

Tenir consciència de les tendències emergents o les que continuaran és una part vital per mantenir-se al capdavant de la partida. I és que, tots aquests avenços i noves tendències suposaran un abans i un després en el que avui entenem per màrqueting digital.

Aquestes són algunes de les principals tendències de màrqueting digital que s’acosten ràpidament i es preveuen per al 2020.

Llegir Més

Millora la competitivitat de les PIME amb una centraleta virtual

        03/12/2019

Quan ens referim a les PIMES sabem que parlem d’un percentatge elevat d’empreses que formen aquest sector.  Si haguéssim de destacar un enemic per a les petites i mitjanes empreses segurament diríem que les grans empreses són les seves principals enemigues, per molts factors, però un d’ells, per la presència i servei a client que ofereixen a través de l’atenció telefònica. Quan es tracta d’una petita empresa, perquè aquesta pugui destacar i impactar als clients, i diferenciar-se de la competència també li cal, doncs, transmetre una imatge consolidada de professionalitat i buscar la manera d’impressionar als seus clients i clients potencials. En aquest punt és on entra en joc la centraleta virtual.

Llegir Més