Blog

Impulsa el creixement del teu negoci fàcilment amb SAP Business One Cloud

        07/03/2019

Qualsevol empresa, a l’hora de prendre una decisió, necessita disposar d'informació que sigui fiable i en la que pugui confiar. SAP Business One® és una solució empresarial que permet disposar de tota la informació en finances, vendes, inventaris i més.

Llegir Més

Inforber Consulting rep el Premi a l‘Excel·lència Operativa 2018 de la mà de Seidor

        01/03/2019

Inforber Consulting, consultora de serveis en solucions de gestió empresarial, va rebre el passat dia 20 de febrer el Premi a l’Excel·lència Operativa 2018. L’acte, organitzat per SEIDOR un dels principals distribuïdors de l’estat del software de gestió empresarial SAP i del qual Inforber Serveis TIC n’és partner, va atorgar el premi a la divisió de consultoria Inforber Consulting. El premi és un reconeixement a la qualitat i capacitat d’implementar solucions SAP de manera autònoma gràcies a l’equip de professionals experts que formen part d’Inforber Consulting i que han demostrat tenir un ampli coneixement de l’eina SAP.

Llegir Més

WhatsApp Business, una eina molt útil per a les PIMES

        26/02/2019

WhatsApp Business s’està convertint cada dia més en una eina molt útil i pràctica per a les empreses, sobretot entre les petites i mitjanes empreses, ja que permet mantenir una relació més directe amb el client final, i al mateix temps, fidelitzar-los i retenir-los.

Per tant, tenint en compte la importància que està adquirint cada dia més aquesta eina, t’expliquem alguns elements de l’aplicació WhatsApp Bussiness per aplicar-lo en la teva PIME.

Llegir Més

Màrqueting Digital, com es presenta per al 2019 ?

        25/01/2019

Ara per ara les empreses no es poden permetre deixar de banda i ignorar el Màrqueting Digital. Aquest va arribar, ja fa uns anys, i va venir per quedar-se. És obvi que no pot competir amb el màrqueting tradicional, ja que una campanya de màrqueting i publicitat ben executada en pot satisfer les necessitats de qualsevol empresa i veure augmentada la demanda del producte o servei que ofereixen. No obstant això, els temps han canviat, i si bé el màrqueting tradicional segueix sent necessari, el Màrqueting Digital és sovint molt més efectico, i cada dia ho és i ho serà més.

Llegir Més

Com aconseguir una contrasenya segura?

        25/01/2019

La setmana passada ens despertàvem amb la notícia que hi havia hagut una filtració massiva de 733 milions de correus i 22 milions de contrasenyes per a ser usades, molt probablement, per correu brossa i accés a serveis web. Aquesta filtració es tracta d'una de les majors bretxes d'aquest tipus d'informació a la xarxa mai descobertes. Un cop més es posa al descobert la facilitat que hi ha a la xarxa per vulnerar la seguretat de la informació i de les dades personals de milions de particulars.

Llegir Més

Quins criteris has de tenir en compte per seleccionar un programari ERP si la teva empresa és una PIME?

        16/01/2019

El procés per seleccionar una solució empresarial ERP per a una empresa micro, petita o mitjana no és el mateix que segueixen les empreses de mida i facturació més gran, sobretot en certs aspectes que són significatius. Si és cert que totes les empreses, grans i petites tenen els seus propis requisits depenent del tipus d'empresa i sector en què desenvolupen la seva activitat, hi ha algunes àrees on les petites empreses poden tenir requisits ERP més estrictes, ja siguin basats en recursos financers o d'un altre tipus. A continuació es mostren algunes d'aquestes àrees.

Llegir Més

Com establir els objectius d'una campanya de màrqueting en Xarxes Socials

        27/12/2018

Segons Kristen Baker d'Hubspot, una campanya de xarxes socials es tracta d'una acció de màrqueting per part d'una compañía que te per objectius reforçar la informació (sobre una marca, producte o servei) utilitzant com a mínim una plataforma de xarxes socials. Aquestes campanyes estan estratègicament enfocades, tenen resultats mesurables i influeixen en els seguidors de les xarxes socials perquè se sentin o actuïn d’una manera concreta.

En crear una campanya de màrqueting en xarxes socials, és imprescindible tenir clars els objectius específics per tal de garantir la màxima efectivitat de les accions realitzades.

Llegir Més

Com crear una estratègia ofensiva de seguretat cibernètica

        21/11/2018

Les eines i sistemes de seguretat cibernètica sovint arriben massa tard per evitar atacs i només poden netejar i reparar el dany comès. Però si al concepte de seguretat cibernètica li donem un enfoc més ofensiu, llavors aquest adopta un enfoc més proactiu.

Si bé és cert que la majoria de programes antivirus reaccionen un cop fet l’atac i entren per mitigar el dany, un model ofensiu d'estratègies de seguretat cibernètica actua identificant forats en els sistemes de defensa per tal de poder actuar abans de ser atacats.

Llegir Més

Comerç electrònic sí, però ¿què és l'e-commerce màrqueting?

        07/11/2018

Quan parlem de màrqueting digital per al comerç electrònic , aquest es divideix en dos tipus d'accions, una de centrada en d irigir el trànsit al lloc web i una altra a optimitzar l'experiència de l'usuari per aconseguir la seva conversió. Totes dues accions són clau per a l'èxit del comerç en línia.

Llegir Més

Les mètriques d'un CRM: com mesurar el rendiment d'un CRM

        02/11/2018

Les empreses busquen cada dia millorar el servei d'atenció als seus clients. El CRM és l'eina dissenyada per ajudar les empreses a gestionar millor la seva relació amb els clients mitjançant la creació i recopilació de dades obtingudes pels comercials o mitjançant dades proporcionades pels propis clients. El CRM permet parametritzar i controlar la relació entre organització i client per millorar la satisfacció d'aquest, la seva lleialtat i en definitiva els ingressos amb l'empresa. Però perquè el rendiment d'un CRM sigui realment útil per a una companyia, aquest ha de proporcionar informació mesurable i analítica que permeti establir aspectes de millora sobre els mateixos.

Llegir Més