Blog

CRM per a la gestió de màrqueting

        27/02/2018

Els tres principals objectius de màrqueting són generar demanda, crear consciència i identificació de marca i establir relacions rendibles a llarg termini amb els clients.

Un software CRM pot ajudar, i molt, a millorar les activitats i crear millors campanyes de màrqueting a les empreses. T'expliquem quatre àrees claus que mostren per què és tan útil aquesta eina.

Llegir Més

7 tàctiques de Màrqueting Digital per a la PIME

        26/02/2018

Tenir presència a la xarxa s'ha convertit, avui per avui, en imprescindible per a qualsevol empresa que vulgui fer créixer el seu negoci o simplement mantenir-lo. A més, afecta no només a les empreses de grans dimensions sinó també a les petites i mitjanes empreses. Precisament són aquestes les que, amb l'aplicació de bones tàctiques de màrqueting digital, poden obtenir un major retorn i efectivitat en les seves accions.

Llegir Més

Com treballar l’optimització SEO amb WordPress (Part 2)

        16/02/2018

Els elements d’optimització SEO en les pàgines web són fonamentals en el posicionament d’una pàgina web en els cercador de Google. A continuació mostrem alguns dels elementes a tenir en compte per treballar l’optimització SEO.

Llegir Més