Blog

Comerç electrònic sí, però ¿què és l'e-commerce màrqueting?

        07/11/2018

Quan parlem de màrqueting digital per al comerç electrònic , aquest es divideix en dos tipus d'accions, una de centrada en d irigir el trànsit al lloc web i una altra a optimitzar l'experiència de l'usuari per aconseguir la seva conversió. Totes dues accions són clau per a l'èxit del comerç en línia.

Llegir Més

Manteniment de WordPress. Per què necessites un pla de manteniment per a la teva pàgina web Wordpress?

        08/10/2018

Mantenir el teu lloc web de WordPress és una de les tasques més importants que s'han de dur a terme un cop es te una pàgina web en marxa. No obstant això, aquesta és una de les parts més descuidades i oblidades per la majoria de propietaris, que veuen aquesta tasca com una càrrega i no com una necessitat. No fer tasques de manteniment en un lloc web fet amb Wordpress tindrà un impacte negatiu en ell, ja que augmenta de forma exponencial el risc de ser piratejat, reduir la seva velocitat de càrrega i disminuir en els rànquings dels motors de cerca.

Per evitar complicacions, t'expliquem algunes de les formes en què es realitza el manteniment d'un lloc web de Wordpress, que et permetrà conèixer els avantatges i beneficis que suposa tenir el teu web al dia.

Llegir Més

Les 5 claus per treballar l'Inbound màrqueting

        03/09/2018

La teva empresa treballa utilitzant el mètode de captació de porta freda? O bé enviant e-mail màrqueting sense obtenir la resposta desitjada? Potser realitzant campanyes de ràdio i televisió, tenint la sensació que molts d'ells són ignorats,... o fins i tot fent campanyes de Display, amb menor efectivitat de l'esperada... Totes aquestes tècniques pertanyen al grup de la trucades Outbound marketing .

I és que, encara que pugui semblar el contrari, les tècniques de Outbound màrqueting tenen nivells de conversió molt inferiors a les accions trucades de Inbound markeitng, en la qual és l'individu qui decideix tenir un relació amb la marca, involucrar-se amb ella i buscar activament.

Llegir Més

Les PIMES segueixen avançant amb bon peu cap a la digitalització de les seves empreses.

        20/07/2018

Segons l'informe Bankia Indicex 2017 publicat per Bankia, elaborat a partir dels informes realitzats per 7.117 empreses nacionals que han utilitzat el servei d'avaluació digital Bankiaindicex.com des de juny de 2015 fins a octubre de 2017, posa de manifest que el procés de transformació i digitalització de les empreses ja està en marxa, i que moltes de les empreses presenten una gran cultura digital, totalment incorporada en el seu dia dia. Inforber Web Pro et pot ajudar en el teu procés de transformació digital.

Llegir Més

Actualització 4.9.6 de WordPress amb nombroses correccions en el codi i recomanacions de cara al nou RGPD

        18/05/2018

La teva web WordPress està ja preparada per a l'entrada en funcionament del nou Reglament General de Protecció de Dades?

Ja ha arribat la nova actualització de WordPress 4.9.6 arriba amb millores en el codi, però també té en ment el nou RGPD. Porta eines per la gestió i exportació de les dades personals dels usuaris i per la seva eliminació i també suggeriments per a adaptar la web i els seus textos legals (cal sempre, però, posar-te en mans del teu assessor legal)

Llegir Més

L’e-mail Màrqueting. Consells per a una major efectivitat de les teves campanyes.

        17/04/2018

L'e-mail màrqueting s'ha convertit durant els últims anys en una eina molt utilitzada per a realitzar accions de màrqueting digital, i pot ser molt útil si s'utilitza correctament. Tot i que algunes veus parlaven de la fi del correu electrònic, aquest sembla que, no només no desapareixerà, sinó que a més continuarà sent una eina de comunicació indispensable per a les marques.

Llegir Més

7 tàctiques de Màrqueting Digital per a la PIME

        26/02/2018

Tenir presència a la xarxa s'ha convertit, avui per avui, en imprescindible per a qualsevol empresa que vulgui fer créixer el seu negoci o simplement mantenir-lo. A més, afecta no només a les empreses de grans dimensions sinó també a les petites i mitjanes empreses. Precisament són aquestes les que, amb l'aplicació de bones tàctiques de màrqueting digital, poden obtenir un major retorn i efectivitat en les seves accions.

Llegir Més

Com treballar l’optimització SEO amb WordPress (Part 2)

        16/02/2018

Els elements d’optimització SEO en les pàgines web són fonamentals en el posicionament d’una pàgina web en els cercador de Google. A continuació mostrem alguns dels elementes a tenir en compte per treballar l’optimització SEO.

Llegir Més

El teu negoci està preparat pel nou Reglament de Protecció de Dades que entrarà en vigor el proper 25 de maig?

        12/01/2018

El GDPR (General Data Protection Regulation) de la UE, que reemplaça la Directiva de Protecció de Dades 95/46 / EC, ha estat dissenyat per a equiparar les lleis de protecció de dades a Europa, a més de permetre protegir els drets dels ciutadans de la UE referents al tractament de les seves dades personals.

Encara que les sancions pel seu incompliment podran arribar fins als 20 milions d'euros, al voltant del 56% de les empreses a Espanya no compleixen aquest reglament actualment.

Llegir Més

Com treballar l’optimització SEO amb WordPress (Part 1)

        15/12/2017

L’optimització SEO en les pàgines web és un element fonamental per ajudar en el posicionament d’un lloc web en els cercadors de Google. Per fer-ho, però, cal tenir clar els processos per assegurar que estem fent un treball d’optimització correcte. WordPress ens ofereix moltes eines per fer-ho. En cas de dubtes, contacteu amb professionals: us orientaran.

Llegir Més